Shop Mobile More Submit  Join Login
[Skyfall] Q by teralilac [Skyfall] Q by teralilac
Q from Skyfall~!!
Q is so qute :iconimsopervyplz:
Add a Comment:
 
:icondantgaudeavires:
DantGaudeaVires Featured By Owner Aug 7, 2015  Student
Omg, that's extremelly cool! Teralilac, you made my day *_______*
Reply
:iconsilversinfonia:
Silversinfonia Featured By Owner Nov 11, 2014
You draw Loki, Q and Sherlock. You're officially my favoritest person in the world!! <3 Would you ever consider drawing Q as the third Homes brother? :D (my personal headcanon haha)
Reply
:iconchiefmoustache:
ChiefMoustache Featured By Owner Jul 18, 2015  Hobbyist General Artist
im glad to see im not the only one with that headcanon ,, O ,,
Reply
:iconclarice:
Clarice Featured By Owner Sep 28, 2014
So flipping awesome.
Reply
:iconahsie:
ahsie Featured By Owner May 5, 2014
You bet Q is QUTE!!! >w<
:love: LOVE THIS!
Reply
:iconmodelkaran:
ModelKaran Featured By Owner Jan 9, 2014  Student
i live the facial features and hair and all... great work!
Reply
:iconlucasjmoore:
LucasJMoore Featured By Owner Nov 14, 2013  Hobbyist General Artist
awesome! love your art style.
Reply
:iconkuranszo:
kuranszo Featured By Owner Oct 21, 2013  Hobbyist General Artist
He's so amazing :')
Great art too!
Reply
:icontetails:
tetails Featured By Owner Oct 16, 2013
I gotta say if you get a record player and grab a copy of Skyfall the soundtrack on vinyl man it is fantastic to listen to big time.
Reply
:iconsherlocksfan10:
SherlocksFan10 Featured By Owner Sep 21, 2013
XD I agree! When I first saw him on the screen I though "wow who is THAT GUY??"Woohooooo! I think I've fainted. My friend too thinks he's a pretty good looking guy Love I really hope that they make another James Bond film, since I read in an interview with him that he would be up to it-ahh more Q!!Love

Awesome work of art too by the way!Clap Clap
Reply
:iconmagicmidnight13:
magicmidnight13 Featured By Owner Sep 1, 2013
this is amazing
Reply
:iconliltingmoone:
LiltingMoone Featured By Owner Aug 7, 2013  Hobbyist Digital Artist
He's also Robert Frobeshire (?) from Cloud Atlas. He's SOOOO cute there!
Reply
:iconmikkie12:
mikkie12 Featured By Owner Jul 25, 2013  Hobbyist Artist
He looks so cool!! X3
Reply
:iconteralilac:
teralilac Featured By Owner Jul 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thank you so much XDD
Reply
:iconimke14:
imke14 Featured By Owner Jul 24, 2013  Hobbyist Digital Artist
This is amazing! You can draw everyone so perfectly!
Reply
:iconteralilac:
teralilac Featured By Owner Jul 25, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thank you! Thank you so much XD
Reply
:icondrag0nblade:
DRAG0NBLADE Featured By Owner Jul 21, 2013  Hobbyist Digital Artist
AKSHDKASJFHSAFLADFG *nosebleed*
Reply
:iconteralilac:
teralilac Featured By Owner Jul 22, 2013  Hobbyist Digital Artist
*hands you tissue* :iconheplz:
Reply
:iconleahlyn4:
LeahLyn4 Featured By Owner Jul 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
awesome! i love this guy! wish i could marry him...lol, great job though, wish i was that good at digital art
Reply
:iconteralilac:
teralilac Featured By Owner Jul 16, 2013  Hobbyist Digital Artist
Awww  Thank you so much :iconluvluvplz:
Reply
:iconleahlyn4:
LeahLyn4 Featured By Owner Jul 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
you're welcome:)
Reply
:iconkarinta:
Karinta Featured By Owner Jul 8, 2013  Student General Artist
As you say, Qute. :hug:
Reply
:iconteralilac:
teralilac Featured By Owner Jul 8, 2013  Hobbyist Digital Artist
Ehehe thank you! Qute Q is Qute :la:
Reply
:iconkarinta:
Karinta Featured By Owner Jul 8, 2013  Student General Artist
:D You're welcome!
Reply
:iconkarinta:
Karinta Featured By Owner Jul 8, 2013  Student General Artist
And totally adorkable.
Reply
:iconbrillianceofthemoon:
BrillianceoftheMoon Featured By Owner Jun 30, 2013
Lovely
Reply
:iconteralilac:
teralilac Featured By Owner Jun 30, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thanks :la:
Reply
:iconrhar1703:
rhar1703 Featured By Owner Jun 13, 2013  Hobbyist Digital Artist
Is it weird that I kinda sorta wanna buttsex him?
:iconloveloveplz:
Reply
:iconteralilac:
teralilac Featured By Owner Jun 13, 2013  Hobbyist Digital Artist
Umm, I guess not haha! He is extremely beautiful :iconnosebleedgrinplz:
Reply
:iconrhar1703:
rhar1703 Featured By Owner Jun 13, 2013  Hobbyist Digital Artist
He's so pretty! :iconpervplz:
Reply
:iconjmiera:
JMiera Featured By Owner Jun 11, 2013  Professional Filmographer
YAY Q! I was so excited to see Ben Wishaw in Skyfall! He's such a wonderful (and gorgeous!) actor :heart:
Reply
:iconteralilac:
teralilac Featured By Owner Jun 12, 2013  Hobbyist Digital Artist
Haha, I kinda watched Skyfall because of him :la:
Reply
:iconxeraiah:
Xeraiah Featured By Owner Jun 6, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Damn, now I really want to watch Skyfall. I have it, I just haven't been able to watch it yet. You are a bad, bad influence on me. That is why I platonically love you :XD:
Reply
:iconteralilac:
teralilac Featured By Owner Jun 7, 2013  Hobbyist Digital Artist
Ehehe, your welcome my darling!
you should watch it now :iconiggybrowsplz:
Reply
:iconxeraiah:
Xeraiah Featured By Owner Jun 7, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Pfft eyebrows. They had me laughing for a while.

Q's eyes are so PRETTY!
Reply
:icongoodoldbaz:
GoodOldBaz Featured By Owner Jun 4, 2013  Hobbyist General Artist
I don't actually know him, but he's really neat looking!
Reply
:iconteralilac:
teralilac Featured By Owner Jun 4, 2013  Hobbyist Digital Artist
Aww thank you so much :la:
Reply
:icongoodoldbaz:
GoodOldBaz Featured By Owner Jun 4, 2013  Hobbyist General Artist
sure thing! :)
Reply
:iconcutemisscupcake:
CuteMissCupcake Featured By Owner May 8, 2013  Hobbyist Traditional Artist
FUSHIMIIIII!!!! I always thought that he looked a LOT like him.....
[link]
Reply
:icontopazshrine:
TopazShrine Featured By Owner May 9, 2013  Hobbyist General Artist
now that u mention it, why didn't i realize it :iconheheplz:
Reply
:iconthegothiestfraggle:
TheGothiestFraggle Featured By Owner Apr 27, 2013  Hobbyist Digital Artist
omg how was this NOT in my faves yet!???

eheh i remember when he first came on scene in the movie and I was all :iconstephencolbertomgplz:
Reply
:iconteralilac:
teralilac Featured By Owner Apr 28, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thank you very much for faving it Q u Q
haha, I had the same reaction :iconheplz:
Reply
:iconyoungdave0101:
youngDave0101 Featured By Owner Apr 13, 2013
the details are just perfect ... really nice one ♥
Reply
:iconteralilac:
teralilac Featured By Owner Apr 13, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thank you so much :la:
Reply
:iconmisunderstoodshark:
misunderstoodshark Featured By Owner Apr 4, 2013
Sooo cuuuttee!
Reply
:iconteralilac:
teralilac Featured By Owner Apr 5, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thank you so much :iconbrohugplz:
Reply
:iconmisunderstoodshark:
misunderstoodshark Featured By Owner Apr 5, 2013
Welcome
Reply
:iconrooseveltfrost:
RooseveltFrost Featured By Owner Apr 4, 2013  Hobbyist Artist
Woah thats amazing :D
Reply
:iconteralilac:
teralilac Featured By Owner Apr 5, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thank you so much :iconbrohugplz:
Reply
:iconjpl-animation:
JPL-Animation Featured By Owner Mar 25, 2013  Professional Filmographer
i think Q here is the abbreviation of qute instead of quartermaster.. XD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
January 3, 2013
Image Size
372 KB
Resolution
900×644
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
12,096 (3 today)
Favourites
1,508 (who?)
Comments
214
Downloads
784
×